Par precēm veikalā – 29904777, konsultācijām – 26818717
Bezmaksas piegādes ar pakomātiem no 10eur

Ilona Marhele par Garmin Index S2

Ilona Marhele - garmin index s2

Ja Tev uz rokas ir Garmin pulkstenis (kā Ilonai), tad laba ideja būs arī izmantot Garmin svarus. Dati visi nonāk vienā vietnē un Tu vari novērot svara un ķermeņa sastāva izmaiņas.

Jautājām Ilonai, kā viņai noder šie svari, kā noder dati un galu galā – kam tas viss vajadzīgs? Apskati arī, ko par šiem svariem saka Armands Simsons.

Garmin Index S2 tagad pie Tevis ir jau kādu mēnesi. Vai esi sākusi izmantot regulāri?

Jā, svari ir ar mani jau vairāk kā mēnesi. Pirmo nedēļu svēros ļoti aizrautīgi- vairākas reizes dienā, bet tā kā tas sakrita ar “klusāku posmu” manās sportiskajā ikdienā, tad nebija daudz ko analizēt no treniņu skatupunkta. Šobrīd Garmin Index S2 izmantoju 4-5x nedēļā, un ir interesanti redzēt dinamiku vai un kā kas izmainās.

Vai izmanto arī citi ģimenes pārstāvji?

Dēls Hugo izmanto katru iespēju uzkāpt. Garmin Connect aplikācijā pievienoju savu mammu, jo viņai patīk tehnoloģijas un statistika.

garmin index s2 ilona marhele
Garmin Index S2 izskatās labi un piemēroti visai ģimenei

Kādi iespaidi, kas patīk/nepatīk?

Garmin Index S2 ir izcils dizains- izskatās eleganti, iederīgi istabā, un var spoguļoties 😃

Patīk, ka tie ir personalizēti- atpazīst mani,  uzreiz uzkāpjot rāda svara izmaiņas salīdzinājumā ar iepriekšējo reizi. Un kāda temperatūru ir ārā. 

Tomēr ir jāpiedomā, kur svarus novietot, pat ar visām “pieliekamajām ķepiņām”, esot uz nelīdzenas virsmas var būt neprecīzi. Man ir atrasti savi punkti mājās, kur svērties, lai viss ir stabili!

Vai esi svērusies pirms un pēc treniņa? Ko var novērot, kāda jēga?

Jā, viens no man interesējošiem rādītājiem ir pirms un pēc treniņa svars. Protams, ir redzamas svara izmaiņas (pati gan iepriekš domāju, ka izmaiņas pēc 1.30-2h treniņa ir kg, bet manā gadījumā tie ir tikai grami 😄). 

Pa kreisi ekrānšāviņš no Garmin Connect – pēc 20km treniņa Ilona zaudējusi tikai 0.4kg. Pa labi – Ilona izskatās lieliski Stirnu bukā.

Vai esi novērojusi izmaniņas muskuļu/tauku/ūdens rādītājos? Vai ir noderīgi, vai tam ir jēga?

Jā, izmaiņas ir redzamas. Pēc treniņa samazinās gan tauku %, gan ūdens %, tikai kaulu masa paliek nemainīga. Liela nozīme tam ir svara korekcijai, lai saprastu, kā un cik ātri ietekmē ēdiens. Piemēram, 2 svētku ēšanas dienas pēc kārtas!

Vai pirmssacensību diēta, kad slodzi daudz nemainot, mainās kg, tauku %, muskuļu %  un ir jauzmana, lai organismā ir pietiekami ūdens %.

Tu esi nopietne sportiste – kādi ir galvenie ieguvumi priekš Tevis?

Man ļoti noderīgi ir iespēja svērties pirms un pēc treniņa – novērot cik daudz šķidruma esmu zaudējusi treniņa laikā, izdarīt secinājumus cik daudz man tas ir jāuzņem papildus.

Vēl ļoti svarīgi, ka ir tik ērti pārskatīt visus datus telefonā, turpat, kur ir visi mani treniņu dati. Es redzu savus rādītājus un izmaiņu tendenci. It īpaši tajā momentā, kad ir mērķis par sacensībām un ir vēlams uzturēt vienmērīgu svaru, tauku procentu, ūdens procentu bez dramatiskām izmaiņām. Redzot visus datus vienkopus var pamanīt, ja kaut kā trūkst un laicīgi plānot kādas izmaiņas.

Ekrānšāviņi no Ilonas Garmin Connect – pa kreisi svara izmaiņas nedēļas garumā, pa labi – muskuļu masas izmaiņas mēneša garumā.

Vai arī Tev vajag mājās Garmin gudros svarus? Ja Tu esi Garmin lietotājs – tad mēs domājam, ka vajag!

Svarus pasūti šeit – Garmin Index S2.


Patīk mūsu raksti? Seko līdz facebook’ā un instagram’ā, nepalaid garām nākamo. Pieseko arī mūsu youtube kanālam!

Pievienojies arī mūsu Strava klubam! Piedalies izaicinājumos un laimē balvas!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *