Chat with us, powered by LiveChat

3 ieteikumi, lai jaungada apņemšanās tiešām strādā.

Jauns gads, jaunas jaungada apņemšanās. Sākam sportot, esam pozitīvāki, nometam svaru, vingrojam katru dienu, atmetam smēķēšanu, sākam iet uz sporta klubu, pārstājam ēst junk, pārstājam lamāties. Daudz ko labu sākam darīt ar pirmo janvāri.

Esmu dzirdējis, ka pirmā janvāra apņemšanās nestrādā, jo īstenībā jau nekas tāds nemainās, tikai datums. Tās, protams, ir muļķības, apņemšanās strādā, ja vien tas ir svarīgi, ir raksturs un vēlēšanās un ir plāns un stratēģija, kā pārmaiņas ieviest dzīvē. Lūk, daži mūsu ieteikumi, ko esam novērojuši par efektīgiem.

1. Sāc pamazām.
Mēs mēdzam pārvērtēt, ko mēs varam mainīt nedēļas laikā, bet nenovērtējam, ko mēs varam mainīt gada laikā. Citreiz mēs vēlamies apmest dzīvi uz otru pusi, kā tādu pankūku – viss, no šodienas pārstāšu ēst saldumus, dzert alu, sākšu skriet, pārstāšu skatīties seriālus un sākšu lasīt grāmatas. Šādas intensīvas pārmaiņas parasti ir par grūtu un ap piecpadsmito janvāri esam vecajās sliedēs.
Tapēc labāk sākt pamazām. Ja Tu vēlies sākt skriet, sākumā skrien reizi nedēļā. Skriešana reizi nedēļā neiesīs manāmas izmaiņas Tavā fiziskajā kondīcijā, bet pamazām šis process kļūs par daļu no jaunā “Tu”, skriešana būs kaut kas, ko Tu dari. Pēc pāris mēnešiem sāc skriet 2x nedēļām. Kad šis paradums būs attīstījies, pamanīsi, ka arī alus un dīvāns vairs tik labi neiederas Tavā dzīvesveidā. Gada laikā Tu vari izmainīt daudz!

2. Nopērc sev fitnesa ierīci.
Tas, protams, skan diezgan egoistiski no mūsu puses, bet ļoti daudzi mūsu klienti saka, ka kustas vairāk kopš ierīces iegādes. Daudzi mūsu klienti atzīst, ka ierīce sportam ir investīcija sevī un gandrīz visi mūsu klienti iesaka šādas ierīces arī draugiem. Mūsdienīgie pulsometri mēra ne tikai skriešanas ātrumu un pulsu, bet arī ikdienā veiktos soļus, miega ilgumu, sadedzinātās kalorijas. Ķermeņa masas analizatori palīdzēs saprast, kas notiek ar liekajiem kilogramiem. Lai kādi būtu Tavi mērķi, investīcija veselībā palīdzēs arī ar motivāciju tiekties pēc vēlamajām pārmaiņām.

3. Piesakies sacensībām.
Personīgi, nekas tā nemotivē doties trenēties, ja zinu, ka esmu pieteicies jaunam maratonam. Katrs maratons ir ļoti smags, bet, ja treniņu process nav bijis adekvāts, tad tas ir īpaši mokošs.

Piesakies sacensībām un pastāsti par to visiem saviem draugiem. Izmanto sociālos tīklus, pasaki visiem, ka skriesi maratonu vai pusmaratonu, vai būsi Zaķis Stirnubukā vai noskriesi visus SkrienLatvija posmus. Izvēlies distanci, kas ir mazliet ārpus Tavas komfortzonas. Dzīves garša ir komfortzonas paplašināšanā. Un sociālais spiediens izpildīt, ko esi solījies, palīdzēs saņemties, kad tas būs grūti.

Vai Jaungada apņemšanās strādā? Ja Tu tiešām vēlies, lai strādā, tad, protams, ka strādā. Lai Tev izdevies 2017. gads, labākais, kāds Tev ir bijis!

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Rezervē Garmin Fenix 5 Plus